Gezocht: sponsoren voor een groot tv-scherm

30 maart 2024 20:45

Op zaterdag 15 en zondag 16 juni organiseren we bij SVG het voetbaltoernooi van de Special Olympics Nationale Spelen. Mooi toeval: die zondagmiddag speelt het Nederlands Elftal de eerste wedstrijd op het EK, tegen Polen. Dat willen we natuurlijk niet voorbij laten gaan!

We dromen ervan om met alle 500 aanwezigen (30 teams, begeleiders en supporters) samen deze wedstrijd te kijken. Daar hebben we een heel groot tv-scherm voor nodig en daar hangt natuurlijk een prijskaartje aan. Daarom zoeken we sponsoren die hieraan willen en kunnen bijdragen: alle beetjes helpen!

Heb jij interesse om bij te dragen aan dit scherm? En zo een nog mooier toernooi te realiseren voor al die deelnemers en bezoekers? Neem dan contact op met Peter Balmakers om de mogelijkheden te bespreken. Jouw (bedrijfs)logo op het scherm (dat beide dagen draait) en op onze website hoort daar zeker bij.

Je kunt Peter bereiken via 06-45969989 en [email protected]. Klik op onderstaande banner voor meer informatie over de Special Olympics Nationale Spelen.

34350-special-olympics-logo-rgb.jpg

Bron: Peter Balmakers

voeg je eigen gadgets toe aan deze pagina!